Monday, March 13, 2017

آموزش سیسکو

دوره های آموزش سیسکو CCNA , CCNP , CCIE
 آموزش سیسکو :در این مقاله سعی می شود تمام دوره ها و مدارک سیسکو معرفی شده و آموزشها ، کتابها و فیلم های رایگانی جهت دانلود شما عزیزان ارائه گردد.

آموزش سیسکو و کلا دوره های آموزشی شرکت سیسکو، معمولا به راه اندازی شبکه های کامپیوتری در بستر سخت افزاری می پردازند. طراحی شماتیک و ساختاربندی فیزیکی شبکه و تنظیم و راه اندازی و نگهداری روترها و سوئیچ های سیسکو از مباحث مهم این دوره های آموزشی هستند.

در حال حاضر بازار کار بسیار خوبی برای متخصصینی که به مباحث سیسکو آشنایی یا تسلط دارند در ایران و کل دنیا وجود دارد. بر طبق آمارهای جهانی در سالهای اخیر رشته های سیسکو و مایکروسافت و کلا شبکه رتبه نخست را در مشاغل پر درآمد داشته اند. در ایران نیز به دلیل محدود بودن متخصصین سیسکو ، این رشته و مهارت ، مورد علاقه اکثر دانشجویانی که فارغ التحصیل شده اند یا در شرف فارغ التحصیلی هستند و دغدغه پیدا کردن شغل مناسب دارند قرار گرفته است. تقریبا اکثر کسانی که این دوره ها را حداقل تا پایان دوره CCNP گذرانده اند جذب مشاغل و شرکتهای بزرگ و رو به رشد می شوند.

عصرآراد عنوان یکی از معتبرترین مرکز آموزش دوره های شبکه در ایران ، ضمن ارایه کامل دوره های Cisco باسرفصلهای به روز به صورت کاملا عملی ، به دلیل استقبال و همچنین برخورداری از رابطه و سابقه خوبی که نزد شرکتهای ایرانی که به نوعی نیازمند استخدام فراگیران این رشته هستند ، در حال ارایه راهکاری است که تمامی فراگیران بعد از گذراندن این دوره ها با کمک عصرآراد  جذب مشاغل مورد علاقه خود شوند.

اولین کورس دوره های آموزش سیسکو و در حقیقت دروازه ورودی آن دوره CCNA نام دارد ، پس از گذراندن این دوره می توانید دوره های حرفه ای تر سیسکو به نام CCNP را بگذرانید که شامل سه کورس به نام های Route ، Switch، Tshoot و است. حرفه ای ترین و بالاترین سطح مدارک سیسکو ، CCIE نام دارد که در ایران کمتر از ۱۰۰ نفر به این مدرک دست یافته اند .



No comments:

Post a Comment