Monday, March 13, 2017

آموزش سیسکو

دوره های آموزش سیسکو CCNA , CCNP , CCIE
 آموزش سیسکو :در این مقاله سعی می شود تمام دوره ها و مدارک سیسکو معرفی شده و آموزشها ، کتابها و فیلم های رایگانی جهت دانلود شما عزیزان ارائه گردد.

آموزش سیسکو و کلا دوره های آموزشی شرکت سیسکو، معمولا به راه اندازی شبکه های کامپیوتری در بستر سخت افزاری می پردازند. طراحی شماتیک و ساختاربندی فیزیکی شبکه و تنظیم و راه اندازی و نگهداری روترها و سوئیچ های سیسکو از مباحث مهم این دوره های آموزشی هستند.

در حال حاضر بازار کار بسیار خوبی برای متخصصینی که به مباحث سیسکو آشنایی یا تسلط دارند در ایران و کل دنیا وجود دارد. بر طبق آمارهای جهانی در سالهای اخیر رشته های سیسکو و مایکروسافت و کلا شبکه رتبه نخست را در مشاغل پر درآمد داشته اند. در ایران نیز به دلیل محدود بودن متخصصین سیسکو ، این رشته و مهارت ، مورد علاقه اکثر دانشجویانی که فارغ التحصیل شده اند یا در شرف فارغ التحصیلی هستند و دغدغه پیدا کردن شغل مناسب دارند قرار گرفته است. تقریبا اکثر کسانی که این دوره ها را حداقل تا پایان دوره CCNP گذرانده اند جذب مشاغل و شرکتهای بزرگ و رو به رشد می شوند.

عصرآراد عنوان یکی از معتبرترین مرکز آموزش دوره های شبکه در ایران ، ضمن ارایه کامل دوره های Cisco باسرفصلهای به روز به صورت کاملا عملی ، به دلیل استقبال و همچنین برخورداری از رابطه و سابقه خوبی که نزد شرکتهای ایرانی که به نوعی نیازمند استخدام فراگیران این رشته هستند ، در حال ارایه راهکاری است که تمامی فراگیران بعد از گذراندن این دوره ها با کمک عصرآراد  جذب مشاغل مورد علاقه خود شوند.

اولین کورس دوره های آموزش سیسکو و در حقیقت دروازه ورودی آن دوره CCNA نام دارد ، پس از گذراندن این دوره می توانید دوره های حرفه ای تر سیسکو به نام CCNP را بگذرانید که شامل سه کورس به نام های Route ، Switch، Tshoot و است. حرفه ای ترین و بالاترین سطح مدارک سیسکو ، CCIE نام دارد که در ایران کمتر از ۱۰۰ نفر به این مدرک دست یافته اند .



آموزش شبکه

       
آموزش شبکه
بازار کار شبکه در ایران و جهان؟
پس از چه مدتی می توان از طریق آموزش دوره های شبکه شغل مناسبی پیدا کرد؟
از کجا شروع کنیم؟
آیا عصرآراد دانش پذیران را برای پیدا کردن شغل مناسب همراهی و کمک می نماید؟ چگونه؟
مراحل و شاخه های آموزش شبکه و امنیت شبکه؟
سوالات و دغدغه های بالا دلیل مراجعه بازدیدکنندگان این سایت و صفحه بوده و می باشد پس در ادامه به تفصیل به آنها پرداخته خواهد شد و اگر به دنبال دریافت و دانلود کتابها و جزوات فارسی و انگلیسی آموزش شبکه هستید نیز در این صفحه کتابها ،جزوات و فیلم های بسیار خوبی برای آموزش شبکه جهت دانلود ارایه گردیده است.
"آموزش شبکه های کامپیوتری" و "دوره های شبکه"
امروزه شبکه کردن کامپیوترها به یکی از نیازهای مهم شرکت ها و سازمانهای بزرگ و کوچک تبدیل شده است، فرقی نمیکند چه شرکتی با چه موضوع فعالیتی باشد، یک کارخانه تولید لوازم بهداشتی یا یک دفتر حقوقی و وکالت! یک سازمان دولتی یا یک شرکت خصوصی تازه تاسیس! در حال حاضر همه شرکت ها و سازمانها مجبورند برای امور جاری و اداری روزانه شان از کامپیوتر استفاده نمایند و هر شرکتی که بیش از یک کامپیوتر داشته باشد این نیاز را حتما خواهد داشت که اطلاعات مورد نیاز و مهم شرکت را بین این کامپیوترها به اشتراک بگذارد تا هر کاربری با هر کامپیوتری در محیط فعالیت اداری بتواند در اسرع وقت به اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشد.
این نیاز یعنی به اشتراک گذاشتن منابع اطلاعاتی و داده های مورد نیاز فقط از طریق شبکه کردن تمام کامپیوترهای موجود در شرکت و اتصال آنها امکانپذیر است. پس تقریبا تمام شرکتها و سازمانها به شخصی نیاز دارند که بتواند این شبکه را راه اندازی نماید.
اما کار به اینجا ختم نمیشود چون راه اندازی شبکه شروع این فرایند است و شرکتی که کامپیوترهای خود را به وسیله شبکه بهم متصل می نماید به مرور به خدمات دیگری نیز نیازمند خواهد شد! پس از راه اندازی شبکه این شرکت ها نیاز به متخصصی خواهند داشت که بتواند این شبکه را پشتیبانی نموده و در صورت بروز هر مشکلی در اسرع وقت آن را برطرف کند! وقتی این کامپیوترها به اینترنت وصل شوند این شبکه داخلی به بزرگترین شبکه جهانی یعنی اینترنت متصل شده و نیاز و دغدغه جدیدی ایجاد می شود به نام امنیت! این شرکت ها به کسی نیاز خواهند داشت که علاوه بر توانایی رفع مشکلات شبکه بتواند امنیت اطلاعات و داده هایی که در این شبکه به اشتراک گذاشته شده را تامین نماید!
همین نیازی که شرکتها و سازمانهای مختلف در زمینه مدیریت و انجام بهینه فعالیت های خود دارند باعث شده رشته و مهارتهای مرتبط با شبکه و امنیت شبکه بیشترین و بهترین بازار کار را در سال های اخیر داشته باشد! بر اساس آمارهای رسمی، در سالهای اخیر متخصصان شبکه بیشترین درآمد و بیشترین استخدام را نسبت به بقیه رشته ها داشته اند.
جالب است که بدانید همین مقاله که شاید از طریق جستجو در گوگل یافته اید شروع شگفت انگیزی برای رسیدن به منبع درآمد و شغلی بسیار عالی برای کسانی بوده که یه روزی دقیقا در موقعیت الان شما بوده و کنجکاوی شان را درباره شبکه های کامپیوتری ادامه داده و توانسته اند مطالب زیادی در زمینه آموزش شبکه های کامپیوتری آموخته و این مهارت را کسب کنند!
عصرآراد کلاس های متعددی در زمینه دوره های شبکه و امنیت شبکه در تمامی ایام سال برگزار می نماید و با داشتن اساتید بسیار مجرب و همچنین لابراتورهای آموزشی مجهز توانسته مهارتهای ارزشمند شبکه را به بسیاری از علاقه مندان و جوانانی که دغدغه اشتغال داشته اند ارائه نماید به نحوی که امروزه تعداد زیادی از متخصصان دوره های شبکه و امنیت شبکه شاغل در شرکت ها و سازمانهای ایرانی دانش آموخته این آموزشگاه هستند.
عصرآراد با گسترش تجهیزات واقعی شبکه که در کارگاه های مجهز در اختیار فراگیران قرار میگیرد در سالهای اخیر توانسته نظر متخصصان را به خود جلب نموده و همچنین به انتخاب هیات داوران جشنواره ستاره های فناوری ایران عنوان برترین آموزشگاه IT در ایران را به خود اختصاص دهد . این عنوان بالاترین رتبه ای است که هر ساله با ارزیابی عملکرد و سطح رضایت مشتریان و تجهیزات مراکز آموزشی به بهترین ارایه دهنده خدمات آموزشی اعطا می شود.
اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری درباره این دوره ها کسب نمایید روی لینک دوره آموزش Network+ کلیک نمایید.
دوره های شبکه
دوره آغازین، پیشنیاز و دروازه ورودی دوره های شبکه دوره کوتاه مدت آموزش Network+ است.
پس از این دوره قراگیران باید دو شاخه دوره های سیسکو و دوره های مایکروسافت را به موازات هم طی نمایند.
توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماه تلفن 88208584 - 88208485 تماس حاصل نموده و از مشاوره کارشناسان و اساتید این مرکز که روزانه از ساعت ۹:۰۰ تا 17:۰۰ پاسخگوی شما هستند بهره مند شوید.
در صورتی که مصمم به ثبت نام در دوره های شبکه هستید می توانید در صفحه برنامه زمانبندی دوره های شبکه کلاس مورد نظر خود را انتخاب نموده و  ثبت نام نموده و هزینه دوره آموزشی موردنظر را با کارتهای بانکی عضو شتاب پرداخت نمایید
.
آموزش شبکه های کامپیوتری

به این نکته توجه فرمایید که آموزش دوره های شبکه صرفا از طریق مطالعه کتاب و Self Study امکانپذیر نخواهد بود ، چون قسمت زیادی از تکنیک آموزش دوره های شبکه نیازمند استفاده و تمرین با سخت افزارها و دیوایس های شبکه از جمله روترها و سوئیچ های سیسکو است که به دلیل گرانی معمولا تهیه و استفاده فردی مقرون به صرفه نیست ، خوشیختانه در عصرآراد بهترین و جدیدترین سخت افزارهای به روز شبکه به صورت اختصاصی در اختیار دانشجویان عزیز قرار می گیرد و اساتید با تجهیزات واقعی تمام سناریوهای آموزشی را در هنگام درس اجرا کرده و به دانشجویان فرصت می دهند تا به صورت فردی یا گروهی برای آموخان و عیب یابی از تجهیزات استفاده نموده و شخصا به صورت مستقل سناریوها را اجرا نمایند.

تگها : آموزش شبکه , +Network , مهندسی شبکه , مدارک سیسکو , مدارک مایکروسافت , دوره های شبکه , آموزش +Network , آموزش مایکروسافت